søndag 8. februar 2009

Turer i dagslys er herlig

Noen helger er travlere enn andre, da må man bare velge bort det som ikke er så viktig. Jeg var bedt i jente-party og gubben skulle drive på med bil fredag, lørdag og søndag!! Sånn er det å være gift med en billakkerer. Så her satt jeg med hus, unger og hunder mutters alene. Husarbeid fikk bare vente, jeg ville på tur med hundene - i dagslys for en gang skyld. Er ganske fornøyd med utviklingen til Jazzmann. Han har fått løpt litt uten bånd og det ser bra ut. Han er faktisk forsiktig og prøver seg litt fram. Fikk tips om å prøve akupunktur på ham, men vi får se.

Odessa er i topp-form. Hun har blitt så stor. Lurer på hvor dette skal ende? I høyde er hun ikke så mye mindre enn Jazzmann. Jeg vet hun har noen å slekte på, hennes helsøsken som er året gamlere, er STORE(
Mr Major og Magnum). Tror hun blir kjempefin og innsiden av hodet er det ingenting i veien med.



Har fått en del "pes" for at jeg ikke har utført mine plikter i huset, ungene maser fordi "favoritt-klærne" fremdeles ligger i skittentøy-kurven. Kanskje på tide å lære opp barna til å betjene vaskemaskinen?


Det var så utrolig koselig å treffe hele "jente-gjengen" igjen. Det blir så altfor sjelden. Men kjemien stemmer med det samme vi treffes, mye fliring. Dette er gjengen som har en fjelltur sammen hver høst. Det er moro det!
Og siden formen er god enda det ble mye vin i går, får jeg vel sette igang vaskemaskina!
Ha en fin søndagskveld!!!



1 kommentar:

Havfruen sa...

Å så fine bilder du har lagt ut. Både av hunder og jentekos. Jazzmann har samme stilen i sofaen som en jeg kjenner ser jeg. Jeg drakk for lite rødvin i går kveld og for mye kaffe. Men gubben var med i bandet som spillte..så da ble det bare slik. Tar et glass vin nå, for å kompensere. Odessa tror jeg blir fin, gleder meg til å se henne igjen. Har vær tilnærmet snørrfri i 2 dager, da blir det kanskje treff på tirsdag.
Vi blogges og treffes på treff :-D