onsdag 4. februar 2009

Makramè

Det ble sen kveld for min datter på 9 år. Hun hadde startet et makramè-prosjekt og jeg hadde ikke hjerte til å avbryte henne. Det er jo som kjent morsdag på søndag og jeg har en viss anelse om hva som er inni pakken min :) Odessa og Jazzmann skulle også bli pyntet med hver sine halsbånd.
Det ble litt kjedelig å vente til de var ferdige. Men resultatet ble jo kjempebra! Nå må vi kjøpe inn litt mer tråd, for det går det mye av.

Se så fine de ble!
Men i skrivende stund har rampen Odessa klart å få løs en treperle som jeg måtte plukke ut av munnen hennes. Utakknemlig.....!!
Ha en fin kveld ;)


2 kommentarer:

Havfruen sa...

hoho..ja tenker hun ville få fjernet denne pynten ganske kjapt ja. Har tenkt å kjøpe et kult skjerf til Major jeg..men er redd det blir gnagd sund ganske kjapt. Nydelige bilder både av hunder og datterens håndarbeide. Selfølgelig må hun få lage slike..sier en mormor som sikkert aldri kommer til å si nei til noe..fra nå av.

Marias skriblerier sa...

Så nydelig bilde av de to hjerteknuserne nederst! *smelt* Mon tro hva som får de ti å se opp? EN liten godbit kanskje ;-)