mandag 16. februar 2009

Små bebiser er herlige. Spesielt når du bare kan levere dem til mammaen når de skriker. Dette er Leon Andreas, 4 uker gammel. Det er gutten til et tantebarn. Måtte jo innom og hilse på og lukte på.

En skikkelig kald kveldstur ble det på oss. Vi kjørte langt oppi skogen, til skihytta på Viggja. For et herlig vær, helt stjerneklart. Men, foto-kunnskapen er ikke så god at jeg fikk tatt bilder av himmelen.
En liten foto-serie av Odessa kommer her. Den jenta har 1000 ansikter !!!










En god kveld til alle der ute.

2 kommentarer:

Havfruen sa...

Herlig med bebiser man bare kan låne ja :)
Boxeren har utrolig mange flotte uttrykk. Herlige uttrykk! Gummitrynet..
Litt av et vær vi har om dagen, godt vintervær som bør nytes.
Klem fra Major&Mossan

Balder og Heidi sa...

Babyer -eller helst -små barn, er det greit å levere tilbake når de blir urolige. Jeg er ikke så flink med babyer, de sovner som regel nå de havner i armene mine. Men jeg har en tendens til å "krangle" med de som er litt større...vi blir som regel enige, men jeg er ikke den som gir meg om noen sutrer litt. Kjære vene, jeg har fått litt bråk for akkurat det. Men sånn er jeg bare!

Odessa er jo bare helt nydelig. Boxere har et flott, utrykksfullt ansikt. Hærlig bildeserie. Jeg synes Balder har masse utrykk, men ofte så er det bare jeg (som kan han utenat)

Kanskje vi kan gå en tur i Viggja en dag med hundene hvis Jazzmann ikke er aggressiv mot andre hannhunder (som ikke er det)? Dere er jo velsignet med et flott turtereng.

Ha en fin kveld