tirsdag 6. januar 2009

MÅ vi ut i dag?

Må si jeg hadde liten lyst til å gå tur i dag. Så jeg duppet på sofaen i 15 minutter og dermed var terror-teamet uten tilsyn. Nemo er nå definitivt død! Det lå vatt-dotter over hele stua, og det ble tur alikevel....

Mens vi vasset i ny-snø, dreiv Emilie og ryddet rommet sitt(det var på tide). Nå har hun visst blitt for stor til å leke med dukker. Jazzmann blir aldri for gammel til det, han simpelthen ELSKER dukker.


Jeg var nokså våt da jeg kom tilbake, vind og snø føk om oss. Sønnen min på 12 år gjorde meg oppmerksom på at sminken ikke satt der den skulle. Jeg så ikke særlig lekker ut ifølge ham. Bedøm selv:)























1 kommentar:

Anonym sa...

Utrolig barnslig disse boxerne gitt. Major tilter også på leiker og kosedyr. Kan tenke meg det så lekkert ut etter de ;-) Jeg har vært på tur, etterpå måka jeg snø..bra trim dette. Sats på vannfast sminke, hehe..og ungene, ja de sier det som det er. Herlig..