søndag 8. mars 2009

Genialt med facebook

Noen slektninger og venner treffer man sjelden, av ulike årsaker. Man har det travelt og noen ganger er avstanden stor. Sånn er det med et søskenbarn av meg, Silje. Hun bor i London, har gjort det hele sitt voksne liv. Vi holder kontakten gjennom facebook og vi prøver å møtes når hun er i Norge på besøk. Våre mødre, som er søstre, synes facebook er litt unødvendig og skjønner ikke helt vitsen med det.

- Jeg synes det er genialt !

Silje og Kathinka og lille Filippa

Det var god oppdrift på Viggja i dag. Noen skikkelige kast gjorde at mattene mine fløy avgårde(har nemlig vasket i dag). Men i skogen var det litt lunere. Solen prøvde å bryte igjennom skyene og.





Odessa fikk bli med på to turer til myra i dag. Vi gikk dit i formiddag og så ble det sannelig en tur i kveld også, med en venninne av meg som følge. Så fikk vi utvekslet siste nytt og ristet cellulittene litt.


Stor, fin jente!
Nå er vi passe slitne alle mann. I morgen er atter en arbeidsdag, men ferien nærmer seg!!!


2 kommentarer:

Havfruen sa...

Facebook er genialt med tanke på fjerne slektninger, enig.
Flott bilde av Odessa. Hun er nydelig.
Vind? Herlighet hvor det har blåst her, nesten skummelt. Litt roligere i dag heldigvis. Nå skal jeg ut å gå...må ristes litt cellulitter her også.
Ha en super mandag:)

Balder og Heidi sa...

Facebook eller internett er en genial måte å holde kontakt på!
Celluitter hva er det?....hunden min er litt "kronglete" enkelte stender - Men cellulitter har jeg aner jeg ikke hva er (og det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av :-) Jaja, jeg ser ikke ut som en 18-åring i bikini, men det stopper ikke meg for å ta på meg en.

Det har blåst masse her også, men det har roet seg nå.
Forresten, nå er "skriften" din vanlig igjen.. Fine bilder :-)

Jeg har fri i morgen og da skal vi på fjeltur, gleder meg masse.

klem Heidi og Balder