mandag 9. august 2010

På sporet

Vi tok turen til Seljan i går for å friske opp sporferdighetene. Odessa var overtent på det første sporet og rota endel. Det andre sporet var på ei åpen myr og over en grusvei og da gikk hun konsentrert og fint hele veien. Jazzmann gikk veldig bra begge sporene som var ganske lik Odessas. Det var varmt så vi ga oss etter to spor. Hadde trivelig treningsfølge, Lise og hundene. Etter økta fikk hundene bade/vasse i elva.
Odessa og Texas koser seg i elva etter sportreningen.

3 kommentarer:

Havfruen sa...

Hørtes herlig ut:) Ferskvann må være perfekt å bade i etter en slik økt.
Jeg venter på sola..
Ha en flott mandag, klem:)

Kaos og Tutta sa...

Så fantastisk fint desse hundene har det, det blir litt trening her også men mest for morro. Kaos har ei god nase og er flink å spore opp ting.
Ha ei god natt zzzzzzzzzzzz

Balder og Heidi sa...

Kult bildet!! Hadde man ikke visst bedre så kunne det vært et "speilbildet", stilig!! Jeg tror nok alle hunder digger å gå spor - og så blir de så slitne og gode å ha med å gjøre etterpå :-)

Jeg leste lengre ned på bloggen din -og jeg kan skrive under på at "Alt vann er ikke bra vann". Jeg tror nok de "rene" vannene er bra, men ikke myrvann eller "sumpvann". Balder er skikkeig dårlig i magen, han fikk det i går tidlig - og siden har det "sprutet" eller bare "prompa" ut av rompa på han...jeg må til og med vaske han bak når vi kommer inn (til å begynne med gikk det greit, men nå er det bare sårt (sikkert litt sår av magesyra)) Jeg får vel sette han på diett. Men det er veldig slitsomt å ha hund som er dårlig i magen.... (opp om natta...osv)... det går nok over :)

Klem