mandag 26. april 2010

Sunndalsøra

Fredag dro Odessa på "ferie" til min mor og far. Det var deilig for henne å være enebarn noen dager. Det er ikke noe problem for henne å være borte fra Jazzmann, han er nok mer avhengig av henne enn hun er av han. Selv har vi hatt nok med kjøring til og fra Sunndalsøra lørdag og søndag. Jazzmann stilte i åpen klasse begge dager. Lørdag ble det 1 kval 3 konk og fin kritikk. Søndag ble han belønnet med CK men certet fikk han dessverre ikke.
Vi hadde uansett en panserhelg, nydelig vær og en utmerket plass for utstilling. Maya, Bexmas Ibenholt, Jazzmann`s datter ble BIM begge dager; GRATTIS!!
Ferja Goma fraktet oss fra Kvanne til Rykkjem.

Takk for ei hyggelig helg alle boxer-venner! Og gratulerer til alle vinnere.

6 kommentarer:

Anne Grete sa...

Heisan og takk for hilsen
Ja det tror jeg kanskje at det kunne være dine boxere for de var tigret mørke de jeg så . OG grunnen til at jeg la merke til de var faktisk at de var svært vakkre :)og store :)min bror har en boxer , men hun er hvit !! og mye mindre -
Boxerne dine er ihvertfall svært FLOTTE :)

Einy sa...

Heisann.
Det er vel godt med en liten pause fra hverandre for vovvsene, når Odessa har løpetid :)
Greit å ha noen som kan passe.

Flotte bilder!
Spennende med utstilling da :)
Sunndalsøra er et koselig sted :)

Klem Røa-gjengen :)

Havfruen sa...

Grattis til JAzzman og Maya:) De er jo flotte begge to:)
Herlig bilder fra turen, solskinn hjelper alltid på.
HAr hatt hagedager her så bloggtørken har innhentet meg. Men nå silregner det..
Ha en flott dag, klemmer:)

Skilo sa...

Åhhh! Jeg hadde i allefall gitt Jazzmann mest poeng - han er en skikkelig kjekkas! Kommer dere på ustilling i Ålesund i slutten av mai, da?

The world according to Leah sa...

Grattis til Pappa Jazzman med flotte plasseringer :o)
Vi drar med Bastian og Grete til "hoinndagan" på Selbu her på søndagen. Gjør det for treningen sin skyld, samt at vi da holder Grete med selskap. Men lurer litt på åsen det skal gå å stille Leah i ringen selv. Om jeg er riktig heldig husker hun å gå fint, helt av seg selv, så jeg ikke trenger å konsentrere meg om både henne OG meg selv. Har vel i grunnen mer enn rikelig med å holde styr på meg selv, siden jeg ikke liker å være "midtpunkt". Hjelper lite at fornuften sier at alle er fokusert på hundene og ikke menneskene... :o)

Børge's Blogg sa...

Grattis med resultatene.
Fine bilder du legger ut.
God helg videre :)