søndag 4. oktober 2009

NKK Hamar

Det ble en fryktelig travel uke i forkant av utstillingen; klikkerkurs, trening, valpebesøk og diverse aktiviteter med barna. Jeg hadde ingen god følelse da vi hoppet i bilen fredag ettermiddag. Med bare 4 timer søvn, var jeg temmelig skranglete idet jeg skulle i ringen med Jazzmann.



Inge hadde en "pep-talk" med Jazzmann før han skulle i ringen og de ble enige om at han måtte gjøre jobben selv, de kunne ikke regne med meg. Og gutten leverte over all forventning. Jazzmann ble belønnet med CERT og BIM, bare slått av ei lekker frøken, Nokia Von Ellinghaus.
Odessa var også i ringen. Hun fikk endelig 1.kval og det er vi kjempefornøyd med. Hun er ei stor tispe og trenger sikkert 1 år til før hun er ferdig.




Ikke noe å si på oppladningen til Jazzmann. Han klarer å smiske seg oppi senga til Emilie hver morgen med sine bedende øyne.



Odessa må nøye seg med mamma`n sin.



Hos valpene er alt i skjønneste orden. Dixie er en super-flink mamma.



Bexmas Ira fant seg godt til rette i armene til Ditte, sin kommende eier. Det blir noen lange uker for Ditte før hun kan ta med seg hjerteknuseren hjem. Jeg er ikke i tvil om at Ira blir en smule bortskjemt....:)

5 kommentarer:

Havfruen sa...

Å nå ble jeg så rørt Linda...så dette på bexmabloggen men når du skriver at Jazzmann måtte klare jobben selv, så vokser klumpen i halsen. Så med tårer i øynene sier jeg : MASSE GRATTIS. for han er en flott type!!!! Og Odessa? Nydelig hun også, hun blir sjøh.
Jazzmann i senga med jenta var ....ja jeg finner ikke ord:)
Klem fra meg:)

KENNEL BEXMA sa...

Heisan og nok en gang GRATTIS med storcertet og BIM til Jazzmann!

Håper barna hans blir like kosete og gode som far sjøl.

Hilsen Bexmagjengen

Julie sa...

Hei,
Gratulerer så mye med CERT og BIM til godgutten:) Vel fortjent!

Hilsen Julie & Bajas

Anonym sa...

Så flott, Gratulerer så masse

fra Anne og Pia

Mona og Lana sa...

Hei Linda. Gratulere så mye!!!
I morgen er det 3 uker siden korsbåndsoperasjonen til Lana og vi er oppe i x 15 min tur pr. dag :) Det går da fremover sakte men sikkert.