lørdag 18. september 2010

GRATULERER

I dag fyller valpene etter Dixie og Jazzmann 1 år. De har vokst seg store og flotte. Maya, Leah og Bastian har vi møtt ofte i året som har gått. Isak, Image og Igor har jeg ikke sett siden de bodde hos Bente og Magne. Det hadde vært moro å sett bilder av de også. Så hvis noen av eierne av disse tre leser bloggen her, send meg gjerne bilder av de.

Hvilestund. Image ca 4 uker.


Leah leker. Ca 8 uker.

Bastian har felt en elg:) ca 4 uker

Håper alle får en super dag med masse godis og en laaaang tur i det fri!
Ha en fin helg!!



5 kommentarer:

The world according to Leah sa...

Jeg syns godt de kunne vært små ennå en god stund. Tiden har gått så innmari fort, og nå kan de ikke kalles babyer lengre - men heller glade tenåringer i stedet for.

Einy sa...

For noen utrolig herlige bilder!
Nå ble jeg valpesyk, hehe :)

Du har iallefall all grunn til å være stoølt av "barnebarna" dine :)

Klem

Havfruen sa...

Har det gått ett år alt? Men å vise slike bilder da gitt....du vet hva valpesjuka sier da:)) Herlige bilder, håper du får respons!!
Ha en flott kveld, klem fra meg:)

Phivos Nicolaides sa...

He is so cute and lovable! Hvor er du kjære venn? lenge ikke sett deg.

Knøttehuset sa...

åååååå så fine boksere!
Bastian ligner litt på vår Anton